.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید آیت الله طبرسی بر پیگیر پرونده قتل بانوی میاندرودی
امام جمعه ساری با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، گفت: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌ قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند.
تاکید آیت الله طبرسی بر پیگیر پرونده قتل بانوی میاندرودی

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به حادثه هفتم تیرماه سال 1360، اظهار کرد: در این حادثه، مازندران نیز چهار شهید داشت، شهیدان حجت‌الاسلام عبدالحسین اکبری، حجت‌الاسلام عبدالوهاب قاسمی، حجت‌الاسلام عمادالدین کریمی و عباسعلی ناطق‌نوری.

وی بیان کرد: دشمن از ما ضربه سختی خورده است، آنچنان پتک ولایت‌فقیه بر سرشان وارد آمد که نمی‌توانند ایران و خاورمیانه را بی‌خیال شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به قتل بانوی دارابکلایی که در جنگل‌های نکا به قتل رسید، افزود: این اتفاق دلخراشی بود که یک زن و مادر را به فجیع‌ترین شکل به قتل رساندند، لذا قوه‌قضاییه باید محکم وارد عمل شود و مردم نیز باید صبور باشند.

طبرسی تصریح کرد: پرونده‌ مفسدان اقتصادی باید پیگیری شود، قانون فقط برای ضعفا نیست، دزدان کلان باید مجازات شوند و مردم نیز باید قوه‌قضاییه را حمایت و به آن اعتماد کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشتند، زیرا اقتصاد متکی به نفت پاسخ نمی‌دهد، قیمت نفت و تولید و استخراج آن با ما نیست، فقط مالک نفت هستیم، لذا باید اقتصاد مقاومتی را راه بیندازیم.

امام جمعه ساری با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از مذاکره‌کنندگان، افزود: ایشان تیم مذاکره‌کننده را افرادی امین، شجاع، غیور و متدین معرفی کردند، لذا دیگر نگرانی دلواپسان، دلسوزان و منتقدان معنا ندارد.

طبرسی ادامه داد: همین‌که تیم مذاکره‌کننده ایران در برابر هفت کشور استثمارگر منفعل نشدند و ایستادند، خیلی مهم است، سخنرانی‌های محکم مقام معظم رهبری آنها را ثابت‌قدم کرد و همه ما نیز باید پشتیبان دولت و مذاکره‌کنندگان باشیم.

وی اظهار کرد: من نیز این دلواپسی‌های بی‌خود را نمی‌پسندم، زیرا رهبر داریم و ایشان در جریان همه مسائل هستند و از ماهیت گروهی که در مقابل ایران قرار گرفته‌اند و نسبت به خط‌مشی آنها آگاه بوده و می‌دانند آنها به دنبال چه هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به رابطه آمریکا و اسرائیل غاصب در مسئله خاورمیانه، ادامه داد: خاورمیانه یک لقمه چرب و نرم برای آمریکا است و رژیم غاصب صهیونیستی نیز ناموس سیاسی آمریکا بوده و آمریکا در مسیر اهداف اسرائیل حرکت می‌کند.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از سبک زندگی اسلامی و ایرانی به‌ویژه در مسئله خانواده، بیان کرد: فضای مجازی، کانون خانواده را هدف خود قرار داده است و درصدد براندازی بنیان خانواده است.

به گزارش فارس، امام جمعه ساری در پایان با بیان اینکه دشمن روز به روز و ساعت به ساعت برای فرزندان ما نسخه می‌پیچد و نباید بی‌خیال باشیم، گفت: باید قدر این سقف خانه‌ای که در زیر آن مادر و پدر لااله الا الله و محمدا رسول‌الله را زمزمه می‌کنند بدانیم و در تقویت نهاد خانواده بکوشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.